måndag 6 december 2010

måndag

Tack alla som var med på kyssningen i helgen.. (alla 16 pers). Julbordet var sådär, gratis vin i 2 h. Många glas blev det. Mycket dans och dricka blev det. Sjöng till Nordman som var där och uppträdde.. Älskling och jag kom till hyttan vid 05tiden, sov i 2h och åt frukost.. Snacka om att vakna full. (haha).. En mycket lyckad kryssning!
Bilder kommer!


Och sen får man ju skylla sig lite själv som stod ute på däck o snackade med finskar, så nu sitter man hemma med världens förkylning och ingen röst. Men Jag har mitt vaniljthe och min kärlek så jag ska inte klaga.. Han kommer snart hem o pysslar om mig..

Och imorgon ska jag hem till Jessica på lite mat o vin.. Ska bli mycket trevligt!
:)






SYSKON+FAR



MIN KÄRLEK & JAG

MYS! tack älskling för att du följde med och att du helt enkelt är min!


ricke med svärfar


Rickard Gustafsson<3

Inga kommentarer: