onsdag 1 december 2010

onsdag

happ, onsdagkväll och jag sitter här i soffan o fixar med julklappar till (svär)-och föräldrarna.. Snart färdiga bara inslagning kvar, men det väntar jag lite med eftersom det är rätt långt kvar till julafton. gick nyss och hällde upp ett glas vin, kan vara gott det med någon gång ibland..

idag har vi gått lite på stan, mest fönstershoppat. Väldigt mysigt men tycker dock att det är för kallt. Köpte även mat från pastaköket, GOTT! När vi kom hem började baby känna sig lite hängig o ont i huvudet så jag bäddade ner honom bredvid mig här i soffan. Så nu ligger han o grisar och grymtar i sömnen. SÅ SÖT! Hoppas att han blir frisk innan helgen, för på lördag drar vi- Jag Ricke Nattan Robin J Cassandra Filip Victor Pappa Maria Mattias Bella Julia Robin P Amanda och Andreas på julkryssning. FAMILJE-kryss. Ska blir riktigt roligt faktiskt. Första gången på en kryssning för mig och ricke.. Jag och baby ska dela hytt tillsammans med Von Persson och Amanda.. KUL!=) Julbordet vet jag inte riktigt om jag ser fram emot, tycker inte om maten, men får äta vad som finns helt enkelt. Eller ta med mig in i hytten(haha)... Sen nalkas det fest all night long.. Nej inte riktigt men nästan tror jag?! Så på lördag klockan halv 12 går bilen från Oskarshamn mot stockholm.


Ska nog krypa ner brevid min kärlek och hålla om han lite, tror han behöver det..<3
Ska slänga in lite bilder också på det nya vi gjort i lägenheten. PUSS



Nya Julgardiner i köket.
(Fick av svärmor kerstin)



Målat ytterdörren blanksvart- Dundersnyggt!



Fått upp våra innedörrar-också supersnyggt!



Mysig julbelysning i kärleksnästet!

1 kommentar:

Rebecka sa...

Va fint ni har fått det i lägenheten! =) så himla mysigt!