måndag 20 december 2010

20 december redan och julklapparna är inte färdiga ännu.. Känner stressen öka inombords.Julklapparna till baby ligger under granen och det första han sa när han såg dem var " ååh älskling, kan jag inte få öppna dom i sängen på julaftonsmorgonen?" haha så söt! Eftersom ricke jobbar så mycket som han gör hinner han inte inhandla mina julklappar, men jag får välja ut det jag vill ha istället!

Var och lämnade Börjes julklapp häromdagen och han blev superglad.. Han fick två förstorade bilder på Fredde, Ricke och lilla Jesper. Han hade även fått en superfin kalender av Fredde o Tessan med massa bilder på Jesper. Riktigt fin! På torsdag bär det av till Svärmor för lite julfirande. Maj-Britt o Per kommer också, Förra året var vi hos dom på juldagen och åt supergod mat, men eftersom Maj-britt o Per firande Guldbröllop lite innan december så valde dom att komma en sväng till Kerstin.. Detta år blir det inte lika mycket jäger! Blir ett nyktert julfirande för min del!

Julafton börjar här hemma med lite julmys och julklappsöppning. Sen kör vi vidare förbi min mamma och lämnar julklapp och säger godjul.. Sen blir det slutstation ÖVRE VÄGEN där hela min familj är samlad + sådär 15 personer till.. Blir att sova över där, framför brasan. SÅÅÅ mysigt!

Juldagen blir party här hemma, vart det blir ut sen är en annan femma..
Och nyår blir kanske hos Bruno, grillning , fina vänner och alkohol! Kommer bli en fin nyår!


Nu blir det staden med Johanna.. släääänger på mig kläderna! haha


RICKARD GUSTAFSSON,
du o jag! <3

Inga kommentarer: