fredag 26 november 2010

fredag

nu sitter jag här en fredagkväll helt ensam. Eller lilla jesper ligger precis bredvid mig och sover så sött.. Lär ju vakna tidigt imorgon så jag borde ju faktiskt gå o lägga mig.. Min man är i Helsingborg med jobbet på julbord, pratade med han nyss och han har haft trevligt (full men glad), dom skulle vidare till Harrys en sväng sen tillbaka till hotellrummet.. Då ringer han mig för att prata om kvällen. Saknar hans röst så oerhört. Han kommer hem imorgon och då ska jag krama honom sååååååå länge. HATAR när han är så långt ifrån mig.


Ikväll har jag o jesper kollat disnetfilmer och ätit nachos.. Mathilda var här en sväng med o kollade idol.. Såg typ ingenting av det, har inte följt det sen det började, tycker det är såå tråkigt.. Som sagt, kollar hellre disney.=)

Imorgon är det lördag och det enda som är planerat är att få hem en bakfull och trött sambo som jag kommer o få pyssla om rätt mycket om jag känner honom rätt..=) Men det gör jag mer än gärna, för jag vet att jag får tillbaka det av honom..

Nästa helg blir det kryssning med hela familjen + respektive.. Kommer bli mysigt (hoppas jag) Julbordskryssning.. Jag får väl fråga kocken om potatisgratäng eller nått, jag HATAR JUL/PÅSKBORD! maten blandas och lukten får mig att må illa! Jag är inte frisk , jag vet!


Helgen efter det blir det inflyttningsfest hos Challeballe(charlotte), i fliset..
ska bli kul! Min man är även bjuden och det gillar vi. Speciellt Charlotte. =) ( rickes andra kärlek när jag inte är i närheten, haha. Dom gillar varann helt enkelt)

RICKE,KOM HEM! saknar ihjäl mig+ att sängen är kall! Ogilla!

Stan med slynan imorgon. En fika o skitsnack, det gillas!
PUSS o KRAM


Inga kommentarer: